Wednesday, September 28, 2011

~Dapur Impian~

Salam semua...

Dapur impian??Setiap wanita mesti mengimpikan dapur yang cantik lagi menawan.  Betul kan? Mesti masing-masing punya idea yang sendiri dalam mendapatkan dapur impian. Dapur dan wanita memang tidak dapat dipisahkan.  Di situlah tempat mereka untuk memasak.

Pelbagai jenis design kabinet sekarang yang ada.  Memang cantik-cantik belaka.  Kalau punya modal yang besar bolehlah deko dapur dengan gaya yang mewah dan elegan.  Kalau punya modal yang sedikit haruslah ikut budget yang ada bukan.  Janji kita puas hati dan kita seronok memasak ketika berada di dapur.

Oklah jom kita tengok beberapa reka bentuk dapur yang menarik dan menjadi impian kaum wanita termasuklah aku.

Inilah ruang dapur aku sebelum dimasukkan kabinet dapur.  Ruang dapur ku yang kecil dan sangat terhad ruangnya.

Di bawah adalah contoh-contoh dapur yang sangat cantik dan menarik kaum wanita sekalian alam.. ;-)  Jom tengok manalah tahu ada yang berkenan di hati pada sesiapa yang bakal berpindah ke rumah baru.




Sangat menarik kan?Korang pun mesti ada dapur idaman jugakkan.  Yang mana pilihan korang??Tapi aku punya dapur idamanku sendiri.  Aku suka dengan apa yang ada sekarang walaupun dapurku hanyalah sekangkang kera saje.  Cerita dapurku sendiri akan menyusul nanti yea. 

Sekian..

Alfidah Adim
apen-idariana.blogspot.com

No comments: