Pages

Tuesday, October 31, 2017

Menulis Sebahagian Daripada Jiwa

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai semua.

Muncul kembali dengan entri-entri schedule. Terpaksalah sekarang. Tak boleh taip dan terus publish. Sekarang dah tak boleh nak berblogging berjam-jam dan mengarang hari-hari. Memang tak dapat dan tak sempat. Jadi kenalah mencari sedikit ruang dan waktu yang boleh diselitkan untuk berblogging.

Masa berblogging, masa itu juga nak berblogwalking. Masa itu jugak kalau sempat nak meninggalkan komen pada blog yang diterjah. Kadang sempat baca saja. Maafkan saya. Pada yang sudi meninggalkan komen, saya memang menghargai dan terharu. Tak apa, saya akan tinggalkan komen juga pada blog kalian.

Sekarang ini banyak kejar masa. Saya sedang sibuk menyiapkan beberapa projek. Hah. Bunyi macam projek juta-juta saja. Hehe. Ini bukan projek juta-juta. Projek saya biasalah, projek menulis. Untuk tahun ini tiga buah buku antologi yang diterbitkan. Alhamdulillah.

Sahabat saya, Firzarawahida antara yang menyokong minat saya.
Bersahabat sejak di Politeknik Ungku Omar.

Satu pencapaian baik buat diri sendiri. Tak sangka juga sampai tiga buah buku untuk tahun ini. Jadi tahun depan saya kena lebih fokus dan rajin. Semoga saya dipinjam ilham daripadaNya untuk saya terus menulis.

Buku antologi kedua saya sudah dibuat promosi. Nanti saya kongsikan. Kali ini buku antologi ini bergabung bersama 39 orang penulis lain di bawah penerbit Jemari Seni. Pihak penyelenggara sudah menjalankan promosi di laman buku beliau. Saya akan menyusul.

Semoga cita-cita saya dan cita-cita kalian tercapai.

Izinkan saya undur diri dulu. Mahu menyiapkan tugasan lain yang menanti. Harap dapatlah disiapkan secepat mungkin. Tahun depan perlu bekerja keras sebab ada beberapa projek suku tahun pertama. Projek Anekdot. Nantikan dan mohon doakan dipermudahkan urusan saya.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


1 comment:

Zara said...

tetiba ada gambar aku..terkejut tauuu!!!