SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, April 13, 2015

~Hari Berjimba-jimba~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat petang semua.Salam isnin buat semua. Moga tadi tidak diselubungi dengan isnin biru ye. Aku hari ni tak adalah dilema monday blues cuma keadaan aku je yang menyebabkan aku agak lemau. Mengalami sakit gigi dari semalam. Berdenyut-denyut uolls. Dapat rasa tak apa aku rasa? Memang sesiapa yang tersalah cakap dengan aku hingga buat kemarahan memang ada bagi makan selipar. Huh!!Dia punya emo sampai macam gitu sekali ye.

Baiklah berbalik kepada tajuk di atas, ini entri agak basi. Cerita dua tiga minggu lepas aku ikut kakak sepupu dan anak-anak daranya keluar. Modus operandi mahu membeli barang-brang hantaran anak sulung kakak sepupu aku yang akan bertunang pada bulan Mei nanti.

Bukan sennag nak dapat pelepasan sebegini. Aku hantar permohonan pada asben seminggu sebelum hari kejadian. Nasiblah lulus. Hehehe...

Kami berlima hari tu berjimba-jimba. Ketawa, tergelak, lepak makan.

khuyusk dua beradik ni memilih. Bertekak-tekak. Entah yang mana nak bertunang aku pun tak tahu bila tengok si adik pun beria-ia. Hehehe...

Mereka tiga beradik.

Pening jugak kepala masuk sini. Aku pun rambang mata. Apa-apa pun bergambar dulu.

Selesai membeli yang dicari, kita orang pergi makan roti john.

Inilah kami pada hari itu.

Lepas makan kita orang pergi karaoke. Melalak sampai dua jam. Aku sampai sakit-sakit tekak. Itu sahaja kisah aku keluar berjimba-jimba bersama mereka. Selesai berkaraoke kita orang balik. Aku tunggu asben dan anak-anak datang jemput di rumah kakak sepupu aku. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart