SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, April 21, 2014

~Kabinet TV Pula~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Selamat tengahari.  Ini adalah schedule entry ye.  Semalam menaip beberapa entri.  Iye, tidak mahu blog ini bersawang tanpa entri.  Sehari satu entri pun jadilah.  Kalau lebih satu entri itu sudah cukup baik.  Terlebih rajin namanya.

Okey, berbalik kepada tajuk di atas.  Aku sekarang ini tengah dok berangan mahu membeli kabinet televisyen.  Hari itu entah macam mana kaki ini melangkah ke kedai perabot berhadapan taman aku tinggal ni.  Sekalinya aku sudah terbekanan dengan kabinet tv di situ.  

Lebih kurang macam ini bentuknya.  Ada lebih kurang lima design di situ.  Harga paling murah RM2500.  Itulah tengok harganya yang tidak menahan.  Tapi memang cantik.  Kena kumpul duit entah bila mahu menjejak ke angka paling minima untuk harga kabinet itu. 

Tiap malam berangan-angan.  Biasalah selagi tak nampak depan mata memang gitu perangai aku.  Tak salah kan kalau memasang angan-angan.  Bukan kena bayar pun angan-angan tu.  Yang nak kena bayar kabinet tv tu.  Ada sesiapa yang sudi sponsor untuk saya? Ahaks...

Itu sahaja kisahnya.  Harap dapat membelinya suatu hari nanti.  Sekian dulu bersambung lagi dengan entri yang lain.  

Wassalam...

Aku Penulis Picisan,

   





                                                                                                                                                             

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart