Pages

Friday, April 4, 2014

~Entri Malam Hari~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat malam semua.  Malam ni ada entri malam hari.  Saje nak menanti mata mengantuk.  Nak tidurkan ammar, capai ipad dulu.  Kakak nana tak ada malam ni.  Tidur rumah nenek.  Dari malam kelmarin minta nak tidur rumah nenek sebab nak ikut mak dan ayah aku pi kat masjid al-azim.  Tak apalah, bagi lepas satu malam je.  Ini punasyik-asyik aku telefon rumah mak.  Aku macam ni, kalau anak tak ada depan mata mula tak senang duduk.  Semua mak pun macam tu kan.

Okey, tak nak bebel panjang-panjang.  Marilah kita rehatkan diri dan minda setelah penat seharian bekerja.  Fikirkan untuk esok.  Banyak kerja yang menanti.  Lipat baju, basuh baju, kemas rumah.  Macam-macam.  Belum lagi termasuk kerja sampingan.  Ermmm...

Sebelum tidur jangan lupa baca doa tidur.  Itu sahaja untuk malam ini.  In sha Allah esok entri lain akan menyusul.  Sekian...

Wassalam...

Aku Penulis Picisan,
Fyda Adim

No comments: