Pages

Monday, July 30, 2018

Terima Kasih Atas Ucapan

Assalamualaikum.

Selamat malam semua.

Saja tulis entri ini. Sebenarnya aku dah lama draft entri ini sebaik sahaja aku kumpulkan segala mak nenek screenshot ucapan hari lahir aku bulan lepas. Jadi aku gigihkan juga menulis entri ini sebagai tanda terima kasih dan kenangan buat diri sendiri.

Rasa sayang pula bila dibiarkan sahaja.

Ini antara ucapan-ucapan yang aku sempat screenshot dan kira aku teruja dengan ucapan mereka. Sekali lagi terima kasih atas segalanya.

Ucapan daripada geng lari. Bukan geng lari rumah ya.

Anak buah aku yang ketiga. Aku suka panggil dia Miss Dib.

Anak buah aku yang kira paling bongsu dalam lima beradik. Aku panggil dia Raisha Rizrose.

Anak buah sulung yang sudah tua bangka. Dah jadi mak pun. Paling rapat dengan dialah. Cerita bibik dia semua dia tahu.

Kat mana-mana dia buat ucapan. Instagram, FB dan whatsapp.

Ini antara ucapan daripada kawan-kawan.



Ada lagi ucapan yang aku terima, tapi tak larat nak screenshot. Apa-apa pun ingatan dan ucapan ini akan menjadi kenangan buat aku. Ingatan ini akan dihargai dan disimpan dalam hati. 

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


2 comments:

Siti Yang Menaip said...

happy belated birthday.. bagus juga buat entry kan da ss kang simpan dalam fon takot terdelete. elok kumpul jadi entry bebila rindu boleh tengok =)

Warisan Petani said...

Tahniah.
Baru 35
Baya2 anak pakcik aje.