SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, June 18, 2014

~Al-Kisah Makan~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum...^_^

Selamat tengahari semua.  Selamat hari rabu.  Hari ini mood tak berapa nak elok.  Mood suam-suam kuku.  Huh! Tak suka bila datang perasaan ini.  Cepatlah pergi jauh-jauh.  Lagi satu jam mahu ke jam 1 untuk makan tengahari.  Mulalah terfikir mahu makan apa tengahari ini? Biasalah kalau dah hujung-hujung bulan ni poket pun agak kempis.  Itulah salah satu sebabnya kut ketiadaan mood. :-(

Okey, minggu lepas sebab masih boleh lagi makan besar bersama kawan-kawan.  Tidaklah besar mana pun cuma makan lain sedikit daripada hari biasa.

Makan McD ni bersebab.  Masa tu keluar isi minyak kemudian terus drive thru.

Ini jumaat lepas.  Nasi ayam penyet bersama cendol.  Memang teringin bebenor nak minum cendol hari tu.  Beli kat RnR kat Masjid Al-Alami.  Sudahlah ada tragedi berlaku masa beli cendol ni.  Musykil hingga kini.  Hanya Mira Mokhtar yang tahu sebab berkaitan dengan diri dia.  Peminat letewww...

Sekian dan wassalam.

Aku Penulis Picisan,






                                                                                                          

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart