Monday, June 20, 2011

~Ke Laut~

Salam...
Bila tengah rajin banyak pulak entry yea.  Tajuk 'Ke Laut'..Tak tahu nak letak tajuk apa.  Siapa pulak yang ke laut?macam nelayan pulak.hehehe..Nie cite pasal asbenlah, asyik cite pasal alfidah, adriana dan ammar jea kat blog nie kan.  Mestilah cite pasal affendy pun kena.  dah kata blog nie 'Our Stories' mestilah cerita pasal kami berempat.:-)

Nak cite pasal asben sorang memang susah.  dia pulak jenis susah nak bergambar.  nie pun aku cilok gambarnya dalam kamera.  mintak ampun yea bang...

Minggu lepas asben aku ke laut katanya nak cek kapal.  macam tuelah aku bukan paham sangat kerjanya kan.  beria-ia dia nak bawak kamera.  sebelum tue siap pesan kat aku suruh sediakan minyak kapak.  takut mabuk laut katanya.  macam-macamlah..

Oklah layan gambar jealah...

Ini pemandangan pelabuhan Kuala Linggi..
Asben aku dah bertukar tempat koje. 





Itu jealah..Nak cerita panjang aku bukan tuan punya badan.  nak menerangkan pun bukan aku ada di tempat kejadian.  Hehehe
Saje letak di sini untuk tatapan pada masa akan datang dan pada masa tua nanti yea bang..;-)

p/s : Abg, jangan marah yea...;-)

1 comment:

adianiez AIDA said...

hahaha apen minta minyak cap kapak... ha ha ha ha...