Tuesday, June 21, 2011

~Ammar Sudah Pandai Meniarap~

Salam dan Salam 1 Malaysia...
Selamat pagi semua..entry pagi haruslah ucap selamat pagi kan??:-)
Entry kali nie nak cerita pasal ammar my lil boy.
Hari ini 21 April 2011 ammar genap 4 bulan..
Happy 4 Month to ammar.

Nak cerita sikit tentang ammar.
Sekarang ammar dah pandai meniarap.  Dari minggu lepas dia cuba nak meniarap dan akhirnya jumaat lepas 17 Jun 2011 ammar berjaya meniarap.  wah mama sangat seronok bila tengok ammar sudah meniarap.  Kakak lagi seronok tengok ammar.  kakak cakap adik dah pandai meniarap?bila cakap adik dah besarlah macam nie.  adriana jawab tak..adik belum besar dia kecik lagi.  hehehe..macam2 si kakak kalau bercakap. 1 patah mama cakap 10 patah adriana jawab yea.

Seronok kan bila kita dapat melihat perkembangan anak-anak kita kan?mula-mula risau jugak. bilalah anak aku nak meniarap nie.  bila orang kata badannya semangat masa timbang 3 bulan berat ammar 6.9kg aku kata mesti lambat sikit dia nak meniarap.  tak apalah pelan-pelan yea adik.

Bila dah pandai meniarap, kejap-kejap dia nak meniarap.  Tak mau tido.  baru pandai buatlah katakan.  Memang bersungguh-sungguhlah dia kalau nak buat tue.

Jom kita tengok gambar ammar masa meniarap.  aku sempat snap 2 keping gambar.  itupun macam blur-blur jea gambarnya sebab kepala dia dok goyang-goyang.  Bolehlah jadi ada kan boleh buat kenang-kenangan.


Inilah si bam bam mama.  hehehe..tak sabar nak tengok ammar berjalan pulak.  wah mama tak menyabar betul.  bukan apa boleh ammar main-main dengan kakak.  kesian kakak tak ada kawan nak bermain.

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ida..semangat betul badan ammar ni yer.!!

@lfidah said...

wsalam kak atie..a'ah semangat..lenguh kalau dukung dia skrg nie..

Ryn said...

memang bam-bam ammar nih...

♥MiZz-siHa♥ said...

anak kt nana nak msk 6m,blom meniarap lg..tp,sll pusing2 separuh je..angkat2 kaki..hehe