Sunday, May 15, 2011

~Kembali Bersiaran~

Assalamualaikum semua

Kembali bersiaran..sudah agak lama saya tidak menulis di sini.  ada ke orang yang tertanya2 ke manakah aku??macam glamer pulak orang nak tanya aku...terasa rindu untuk mencatatkan kisah kehidupan saya semenjak saya bergelar mama kepada dua orang anak.  kesibukan aku nie macam anak 10 orang pulak.

Aku sibuk pelbagai benda menguruskan anak-anak, suami dan rumah.  Almaklumlah baru pindah rumah.  so kat umah aku tue belum ada line telefon, maka streamyx pun idakler ada..uhuk uhuk..sedih kan...bila balik rumah mak aku barulah aku dapat berhubung dengan dunia luar.  macam kuar dari gua pulak.

bulan 5 nie bulan yang amat sibuk sebab tak lama lagi akan berlangsunglah perkahwinan adik aku.  sibuk dengan pelbagai hal yang harus diuruskan.  adik aku akan bernikah 27hb nie,  resepsi rumah perempuan 28hb dan majlis di rumah aku 29hb mei ini...

majlis akan diadakan di rumah aku.  majlis cukur jambul ammar juga akan diadakan di sebelah pagi.  harap semua berjalan dengan lancar.  AMIN...

Inilah dua permata hati saya adrianammar...Kakak dan adik..

Mama sayang kalian berdua..


Nota Mama>>Banyak yang ingin dituliskan tapi saya tidak punya idea untuk menulis...

No comments: