Tuesday, May 17, 2011

~Kenduri Kesyukuran dan Kenduri Masuk Rumah Baru~

Salam semua...

Ini adalah cerita yang lapok sebab aku tidak berkesempatan untuk mengupdate blog aku ini.  Ini hanya kenduri kecik-kecik jea.  Hanya buat untuk family jea.  Kenduri kesyukuran sepatutnya memang nak buat lama dah sebab asben dapat keje baru tempoh hari.  tapi sebab aku mengandung dan biasalah alahan aku yang teruk tue maka tertundalah hajat kami untuk mengadakan kenduri kesyukuran.

Alhamdulillah akhirnya kami berkesempatan jugak untuk mengadakan sedikit kenduri kensyukuran dan kenduri masuk rumah baru. 2 in 1...senang kan??

Walaupun sudah sebulan kenduri itu diadakan (16/04/11) tapi aku tetap ingin mencoretkan cerita ini di sini.  penat amik gambar kan??lagipun ini sebagai satu kenangan buat aku.  bila-bila nanti boleh diimbas kembali bukan.

Jom kita tengok picture.  tapi tak laratlah nak upload semua.  banyak sangat anak buah aku amik gambar dalam kamera aku nie.  Ini jea yang termampu...

aktiviti memasak di dapur..sempat berposing lagi yea...


inilah antara juadah yang disediakan
orang-orang kuat


antara tetamu perempuan


ammar dan obek watinya...

Sekian...Ini saje ceritanya..Jumpa di lain entry yea...

2 comments:

alyyani said...

WAH, KITCHEN CABINET FIDAH CANTIK LAH. URBAN GITU. AMMAR LAIN NYE MUKA! MAKIN BAMBAM. ALHAMDULILLAH BERKAT ADAKAN KENDURI KESYUKURAN NI MOGA SENTIASA DIMURAHKAN REZEKI. AMIN...

adianiez AIDA said...

merah menyala kabinet dapur. sure perasaan memasak membara sentiasa nanti hi hi hi especially apen bwk ikan fresh selalu hik hik...