Wednesday, November 10, 2010

~Kisah Adrianaku~

Ermm..tak tahu nak letak tajuk apa dan aku tak tahu nak update apa..bila sign in aku just tekan new post tapi tak tahu nak post apa...i have no idea...:-(
padahal ada macam-macam benda yang aku nak ceritakan..

ini masa last weekend bawak adriana bermain-main di Jusco..sekarang adriana da pandai mengajak aku dan papanya jalan.  pantang kalau aku nak mandi ke, salin baju ke mesti ini persoalannya..
"Mama, nak jalan?" sekarang pun kalau time aku kerja, mak aku cite adriana mesti ajak jalan.

adriana memang suka berjalan-jalan.  memang suka kalau dibawak berjalan-jalan.  pantang sesiapa ajak mesti dia ikut.  kadang dia ikut adik aku, ikut mak aku, ikut mil aku..tak kisah dia dengan sesiapa pun janji bawak dia berjalan..

Apa lagi jom layan gambar anak daraku sewaktu dibawa bermain-main di Jusco.  Adriana memang suka kalau bawak pi Jusco.

Inilah aktiviti adriana waktu hujung minggu.  tak tahu nak bawak pi mana

bila benda nie gerak takut pulak..dok terjerit-jerit nak kuar..
lama-lama baru ok

kenderaan kedua yang cuba dinaiki olehnya..
da ok semua nak dicubanya



yang ini pulak..bersemangat adriana memukul buaya2 yang kuar...

pukul..pukul..pukul...

Note>>Adriana bosan belum ada kawan...tiga bulan jea lagi adik nana kuar yea..Insyallah..AMIN

3 comments:

Mrs. Simplicity said...

lain muka adriana. dah besar dah dia kan. tak lama lg jadi kakak. seronok dpt kua jalan. org tak kenal pun dia ikut ke fidah?

LYaFRINA said...

biasala fida.. makin besar, makin pndai & suka jalan2...

ye la.. kalo time kite keje, msti anak2 tperap kat rmh j kan..

@lfidah @dim said...

alya>>hehehe..lain ke muka dia..rambut tue mak yang potong itu jd mcm tue...setakat nie org tak kenal tak ler tp mcm sedara,kakak sepupu ke ok jea..

lya>>a'ah time keje mmg dia terperap kat umah..itu kdg dia ajak nenek dia jalan..