Tuesday, June 1, 2010

~Makan Ikan Bakar~

Kesinambungan cerita daripada aku balik seminar...Malamnya aku dan family aku pi makan Ikan Bakar di Crsystal Bay.  Memang kita orang kalau nak makan seafood memang akan datang ke sini sebab harganya pun tersangat-sangatlah murah dan boleh sikit lebih kuranglah orang kata.  Ini bagi meraikan gaji pertama asben aku.  So kenalah belanja kami. :-)

Sampai rumah awal sebab ada seminar, so aku tel kedai makan nie untuk order makan.  Orderlah apa yang kami nak makan.  Kita orang selalu makan dekat kedai Ala Kassim..  Kalau tak order surelah kita orang lambat dapat makanan.  Sebab tue malam ari cuti mesti ramai orang punya.  Kita orang sampai dalam pukul 8.45 malam.  Terus duduk di meja yang telah disediakan untuk kami.  Memang ramai oranglah.

So, jom layan gambar-gambar..

Adriana memang suka bergambar

Kami masih sabar menanti makanan

Makanan telah pun sampai

Ikan Siakap Bakar Masak Rempah

Apalah yang mak ngan ayah aku tengok tue??

Adik aku n tunangnya

Papa+Adriana

Selesai makan

Ayah+Adik

My mom+Adriana

Selesai makan..
Mari kita pulang.

Note: Suka time jalan-jalan cari makan...

No comments: