Monday, June 28, 2010

~Jamuan Perpisahan Haffiz~

Jamuan lagi!!!Kat ofis aku nie tak abis2 lagi orang dapat tukar.  Kali nie tukar ke KL.  Selalu yang lain tukar dalam Melaka.  Kali nie jauhler sikit dan member ofis nie dekatlah bersama isteri dan anaknya.  Kalau tak dok berjauhan.  Tak pelah..dapat tukar dapat duduk dengan family.  Jadi untuk menghargai jasa beliau kami di ofis mengadakan sedikit jamuan makan.  adatlah kan kalau orang nak bertukar, bersara mesti diraikan.

So, jom kita layan pictures yang telah diambil oleh member ofis aku...

LAYAN...

Inilah antara juadah yang ada

agar2...aku yang bawak tapi bukan aku yang buat

sambal nie sedap..cc yang masak

 
antara staff2 yang ada...

 

 
 Inilah orang yang diraikan..
En Haffiz...

 

 


Ini budak 2 orang memang suka bergambar

Masa untuk menjamu selera..
Kak nisah yang merasmikan dulu makanan yang ada

Seperti biasa mesti gambar beramai2..

Aku pun mestilah nak bergambar..
Ini budak tudung hijau nie ada lagi..:-)
Jangan marah yea ana

Seperti biasa gambar aku dan kak nisah mesti ada..


SEKIAN...


No comments: