Thursday, June 24, 2010

~Dilema~





YES



OR
  
NO


Ada dua perkara yang menyebabkan aku berada dalam keadaan dilema.  Bila aku mendapat kesahihannya akan aku kongsi bersama.
Apa-apa pun aku berharap dilema yang aku hadapi sekarang akan menjadi berita gembira buat aku dan asben.


Note: Tak suka bila berada dalam keadaan dilema..huhuhu

7 comments:

rATu kEBaYA said...

sabar ye.. moga tabah walaupun dilema yang dialami tu samada gembira atau duka..

alyyani said...

dilema yang kena buat pilihan or kena menunggu untuk dapat keputusan dia? apa pun, semoga delima tu dpt dihadapi dengan tenang. kalau gembira, mesti lah happy kan? :)

LYaFRINA said...

ermmm.fida petnant k???

btw... buat la pilihan y terbaik... semoga dpt jln penyelesaiannya.. x sabar nk tau.

Anonymous said...

Mak usu tau..nie mesti kes nak beli umah ke tak kan?kalau ekonomi dah stabil, ape salahnya beli..bukannya ape, rumah nie blh jadi aset penting untuk masa depan...insyaallah...bulan2 mesti dapat bayar punya...lgpun bila dah ader rumah sendiri nie, baru rasa keperluan asa semua dah lengkap..mak usu sekadar meluahkan pandangan..maafla kalau tersalah teka..hehehe

Aleyn said...

Dalam dilema yer...insyaAllah mendapat perkabaran baik nanti...doa bebanyak..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

errmmm.. adakah dilema itu...?? pape pun.. pilihan yg terbaik sedang menanti..? jue sokong yang akak pilih tue. Insyallah ada rezeki, adalah untuk akak sekeluarga.. amiiin...

@lfidah said...

ratu kebaya>>insyallah..:-)

alya>>dilema nie kena bt pilihan dan sedang menunggu keputusan..;-)

lya>>nnti saya citekan yea..

mak busu>>betul tue..pasal umah..dan satu lg pasl menunggu results yg blur..

aleyn>>insyallah mudah2an kami akan mendapat khabar yg gembira

jue>>betul..psl rumah..dan satu lg dilema jue da tahu..:-)