Monday, February 15, 2010

~Almari~

Minggu lepas, aku dan papa adriana berhajat ingin membelikan adriana almari baju...dulu tempat letak baju-baju adriana hanyalah di dalam drawer..yang tinggi tue..itu pun beli masa adriana dalam hari..masa aku tengah berpantang...oleh kerana baju adriana da banyak..taklah banyak mana pun..cuma rasa nak belikan adriana almari jea...aku rasa kena belikan adriana almari gak...so aku pun pujuk papa adriana belikan adriana almari..senang sikit nak mengantung baju2 adriana yang boleh digantung...almari pun biasa2 jea..sebab kami nie masih duduk di rumah mak aku..jadi beli yang ala kadar jea...so inilah almari adriana...

jeng..jeng..jeng...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



almari hello kitty untuk adriana





suka adriana dapat almari...adriana siap cakap nana..nana..
maksudnya dia punya..adriana bahasa diri dia nana..nana..
kalau orang tanya "sape nama awak"
adriana jawab..."nana"


4 comments:

ibuayu said...

nana mesti suka dengan almari dia..ada hello kitty

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

cantiknya lemari dia.. bli kat mn? cari jgk tuk fia tp tak jumpe yg cantik cenggini...

LYaFRINA said...

elok beli almari ni utk simpan baju.. nmpak lbh kemas cket kn..cam lya suka main gantung2 kat hanger j baju asya.. cuma bju tdo + bju harian j main lipat..

**amboiii... bknmain lg nana b'aksi dgn almari hello kitty ni..

@lfidah @dim said...

ibuayu:a'ah..dia seronok sgt dengan kartun hello kitty..

hazlina:tq..alah biasa2 jea..beli kat kedai dkt rumah..

lya:tuelah..itu sebab beria2 nak belikan adriana almari..hehehe..senang sikit nak gantung baju jalan..