Monday, February 8, 2010

~Aku Berkursus~

Hari nie 08/02/10 aku sedang berkursus..tapi dekat jea..masih di dalam Melaka...aku berkursus di area Ayer Keroh jea..tak jauh dari tempat keje aku pun..aku pi kursus Latihan Penggunaan Perisian Open Office Org Versi 3.0..selama tiga hari..dari 8/2/10 hingga 10/2/10.nak cepat pi kursus supaya cepat genap 7 hari aku berkursus..hehehe..

hari khamis pulak aku pegi kursus lagi..kali nie pi Bengkel Internet Marketing..masih tempat yang sama cuma kursus jea yang berlainan..seronoknya..dapat pi Bengkel nie...memang aku yang mintak..hehehe...2 hari sebelum Bengkel Internet Marketing iaitu pada hari selasa dan rabu ada bengkel Facebook dan Bengkel Bloggers..aku teringin nak pi jugak yang Bengkel Bloggers tue..tapi da clash dengan kursus aku nie..so aku suruh kawan aku pi..nanti boleh dia orang cite apa yang dia orang cakap masa Bengkel Bloggers tue..teruja bile aku dapat tahu ada Bengekel Bloggers...apa agaknya yang akan diceritakan dalam bengkel tue...Yang aku teruja Fecebook pun ada diadakan bengkel..apalah agaknya yang akan diajar dalam bengkel tue...hehehe

so, nantikan aku balik kursus nanti...aku tak dapatlah nak bersiaran langsung dari opis...hehehe..cuma malam jealah aku akan update dari umah..aku akan bagitahu pasal bengkel2 yang diadakan tue...lebih2 lagi pasal Bengkel Bloggers tue..
Note:Mesti banyak keje-keje aku yang bertimbun bile aku balik kursus...



2 comments:

fazilzura said...

aikkk .. opis siap anto kursus facebook dgn bloger ? pelik jgk tu .. but sure besh heheheh

@lfidah @dim said...

kak zura:a'ah..sy pun pelik..masa tgk surat tue teruja sgt..nak2 tgk bengkel bloggers tue..