Pages

Sunday, November 29, 2009

TAG:Interesting Facts

Hah!!Kena buat tag..da lama rasanya tak dapat tag..Tag kali nie aku dapat dari Jue..Jom kita tengok tag mengenai apa..:-)

a. write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

(1) Namanya Juliyana Abdul Raman
(2) Isteri kepada Shahrulizam Subari dan Ibu kepada Muhammad Iman Zafran
(3) Suka warna pink..betul tak jue?
(4) Kenal masa beli baju2 dengan dia dan selalu belaja mengenai blog dengan dia
(5) Pernah bersua sekali dengan Jue di Tesco Melaka

b. jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies
(1) aku seorang yang pendiam bila berjumpa pertama kali
(2) aku seorang yang banyak cakap bila da kenal lama..tak larat nak dgr cite2 aku nie
(3) aku seorang yang suka melancong, berjalan2
(4) aku seorang yang suka bergambar...kamera aku akan pikul jea dalam beg
(5) aku seorang yang sangat suka bershopping..dulu masa zaman anak dara suka shopping untuk diri sendiri..tapi sekarang asyik beli untuk adriana jea...
(6) aku seorang yang takut untuk drive...(mcm mana nak dtgkan keberanian aku yea?)
(7) aku seorang yang suka memasak..(iye ke?time ada mood sukalah)
(8) aku seorang yang tak suka lipat kain...(kita samalah jue)
(9) aku seorang yang suka tido kalau ada masa lapang...(pantang adriana tido aku pun tido)
(10) aku seorang yang sangat suka berblogging..untuk mencari kenalan..
c. pick your ten (10) more deserving recipients and describe them
(1)Sufi-Anak buah aku nie..Baru belajar menceburi dunia blogger..jadi haruslah buat yea..
(2)Adibah-Anak buah aku jugak nie..haruslah buat sebab dia pun baru jea ada blog
(3)Kak Linda-My Officemate..Rasa memang selalu jea nak tag akak..nampak blog akak pun da bersawang..jadi wajib buat yea..nie tak ada gmbr..jd tak payah bagi macam2 alasan kata kabel kamera hilang..huhuhu
(3) Mai-Ibu Leeya..kenal di dunia blogger..org perak rasanya
(4)Hani-kenal di dunia blogger..punyai sepasang cahaya mata...Harraz dan Khayra
(5)Lya-kenal di dunia blogger..mama afrina..

itu jealah yang boleh aku tag..aku pun tak tahu nak tag sape...

1 comment:

LYaFRINA said...

OK... BISA DIATUR.....