Tuesday, November 17, 2009

Kenduri Doa Selamat

Ini gambar masa kenduri di rumah aku..buat kenduri doa selamat...buat kecik2 jea..buat last minit...jemputan pun sedara-mara yang terdekat dan jiran2..kawan-kawan aku pun adalah jugak yang aku jemput...
Date : 07/11/2009
Day : Saturday


ini antara chef-chef yang ada di dapur

nie adik aku..tgh merempahkan ayam


nie mak long aku..(kakak mak)

nie nenek aku (belah ayah)

afiqah..(anak buah sepupu)

yang berdiri tue emaknya..kakak sepupu aku..anak mak long

aik..rajinnya suamiku ini

tgh mencuci beras...

tetamu2 yang hadir

tetamu sedang menjamu selera

ini sepupu2 aku

ini kawan sekolah aku...liesa dan rania

nur rania nabilah

aku sekolah aku gak..norni+rania

pasal bergambar nombor satu...dari sekolah mcm nie..
very the vogue

kami berempat..adriana tak ada..tgh tido..
kawan2 sekolah aku nie tak cukup korum...ada yg keje kat KL..tak blk
kalau tak mesti meriah..sesekali jumpa..yang ada nie pun da sakit perut..
aku dgn popuan yang ala-ala mak datin..hehehe

aku+noni

rania da salin baju...

ada jea benda nak masuk dlm mulut

nie sesi malam pulak..time nak berkemas2..
adriana masih sempat berposing dgn moyangnya

adriana dengan nek long nya

note : sekian..nantikan entry masa menghantar adik aku bertunang


3 comments:

alyyani said...

EH ADE RANIA GAK LA. :D TAK NMPK ADRIANA PUN MASA KENDURI. MALAM BARU ADE EK. HEHEH.. SERONOK KALAU BUAT KENDURI NI. MERIAH KAN?

ibu_umairah said...

bestkan..kalau bergotong royong ini!!!meriah je nampak

Fendy&Fidah said...

Alyyani:Rania tue anak kwn sekolah...adriana tak nmpk masa mula2 tue sebab mlmnya dia tido umah mak mertua..jadi dia smpi lmbt..yang masa kwn2 dtg tue dia tido pulak...:-)

Ibu Umairah:a'ah..sesekali dpt berkumpul mmg best..