Thursday, August 18, 2011

~Lagu Feveret Aku Tiap Kali Raya~

Salam kepada semua readers yang sudi singgah di blog aku yang tak seberapa nie...

Korang ada lagu feveret hari raya??Aku ada lagu feveret raya aku sendiri..Aku memang sukalah dengar lagu nie tiap kali bila hari raya.  Lagu yang aku suka??Apa lagi kalau bukan lagu Amy Mastura Setahun Sekali.  Jom kita tengok dan dengar.  Layannnnn....




Setahun Sekali - Amy Mastura

Setahun sekali syawal datang lagi
Menyatu kembali
Setahun sekali indah tak terperi
Hari yang di nanti
Hingga tak terbilang saat pertemuan
Antara kita menjalin rasa

Nada-nada riang wajah-wajah tenang
Di hari mulia
Kunjung-berkunjungan salam-bersalaman
Membina ikatan

Kita bersaudara di bumi yang sama
Tiada perbezaan dirasa

ChorusSetahun hanya sekali
Akan tiba akan pergi
Hari raya hari bahagia
Setahun hanya sekali
Ia datang ia pergi
Namun kenangan di hari raya
Bersemi dalam hati

Setahun sekali syawal datang lagi
Menyatu kembali
Kunjung berkunjungan salam-bersalaman
Membina ikatan


Kita bersaudara di bumi yang sama
Tiada perbezaan dirasa

Ulang ChorusKita bersaudara di bumi yang sama
Setahun sekali syawal datang lagi
Syawal datang lagi setahun sekali

Korang suka lagu apa?Jom kita nyanyi..hehehe

No comments: