Monday, August 15, 2011

~Kisah Hari Sabtu~


Assalamualaikum dan Selamat Pagi Isnin...

Semoga hari ini menjadi hari yang lebih baik daripada hari semalam.  Tak ada apa cerita menraik nak aku ceritakan.  Just nak cerita pasal hari sabtu aku dan my 3A.  Hari sabtu lepas kita orang berbuka di rumah abang asben.  Tapi gambar masa berbuka non ado.  yang aku snap gambar masa budak-budak main bunga api.  Hari sabtu lepas aku telah berjaya membuat cornflakes madu yea.  Dapatlah jugak sejenis kuih raya.

Jom layan gambar jea..Tak tahu nak tulis apa pagi-pagi isnin nie...Blur dah cuti 2 hari...

Inilah mereka yang sedang seronok bermain bunga api..

Itu adriana..Dia bukan panggil bunga api tapi dia panggil bunga raya sebab hari raya kan???hehehe
Eh, macam mana ammar boleh terlepas??ammar dengan busunya..

Ammar pun sibuk jugak...

Adriana tak berhenti main..

Masing-masing berebut bunga api...Nielah abg asben aku dan anak-anaknya

Note>>Nanti aku letak gambar cornflakes madu aku yea..alu sempat suruh biskut aku berposing..:-)

1 comment:

Ya ALiya said...

budak2 memang happy bila main bunga apai ni kan.......