Monday, October 11, 2010

~Crabstick Popia from Putrajaya~

Nie adalah Crabstick Popia yang aku order daripada seorang kenalan blogger aku iaitu IZAN a.k.a MAMALYNA...Izan nie dok kat Putrajaya..Nampak dia promote kat blognya pasal dia ada jual crabstick nie maka tekak aku pun mengada-ngada teringin nak mencuba crabstick yang dijual oleh Izan nie..

Izan kata nak pos kan pada aku ari Isnin yang lalu..tapi oleh sebab masalah-masalah daripada pihak pos laju barang aku tak sampai ke tangan aku pada hari Selasa..Aku terima pada hari rabunya..

Apa-apa pun crabstick nie da selamat pun tibe dan selamat dimakan..hehehe

Inilah crabstick yang aku beli pada Izan..Mungkin sebab terlalu lama di luar, so masa aku goreng kulit popia nie macam terbukak...tapi apapun da di makan abis pun..

Note>>Nanti boleh order lagi..Tq to Izan

1 comment:

::Mamalyna:: said...

tq fidah...tu ler, boleh pos laju tu tertinggal parcel fidah...