Monday, October 18, 2010

~Birthday Celebration~

Seperti biasa kalau birthday mesti nak celebrate kan..sekadar suka-suka jea..macam biasa untuk birthday papa sambut biasa-biasa..walhal orang punya birthday pun mcm tak ada apa-apa jea..aku yang beria-ria..so kita orang just makan 3 beranak jea di Pizza Hut.  Sebenarnya kita orang makan awal sehari..kira celebrate jugaklah kan..lagi pun aku teringin nak makan pizza..jadi papa kena ikutlah tekak ibu mengandung..so, di sinilah kami meraikan birthday papa...

Jom tengok...

adriana

mama dan adriana

adriana makan ais krim..kena upah dia makan dulu..kalau tak, dia tak duduk diam..ada jea yang dia nak buat...mama nak makan dengan tenang yea nak...

inilah pizza yang kami order..itu pun aku tak larat nak makan banyak..seperti biasa papa yang abiskan...

ini pulak kek yang aku beli untuk papa adriana...simple kek saje..maklumler belum gaji..papa harus makan yea..adriana da bocorkan rahsia dulu pada papanya yang aku beli kek..ish budak nie tak boleh simpan rahsia...

sesi memotong kek..bergambar dulu sebelum potong kek yea...

aku tak tahu sape yang tiup lilin..rasanya adriana yang beria-ia...

Sekian...

No comments: