Sunday, October 3, 2010

~Beraya Ke Rumah Cik Liza~

Masih belum abis beraya..Hujung-hujung syawal banyak diabiskan dengan menghadiri ke OH..Jumaat lepas tengahari kami semua satu pejabat ke rumah EO kami iaitu Cik Liza..Semua gegirl yea..kami berkonvoi beramai-ramai ke rumah Cik Liza.  Kali nie ramai gak yang menyertai.  Mungkin sebab hari jumaat masa rehatnya panjang jadi ramailah yang dapat datang.

So, seperti biasa geng-geng aku akan menyerbu time rehat.  Pukul 12.15pm semua ke rumah Cik Liza..
Jom tengok aktiviti makan-makan kami sepanjang berada di rumah EO kami...

LAYANNNN.....

Candid!!!!

Aksi-aksi spontan

Sedang duduk berbual2...bila da ramai jadi gamat keadaan

Bergambar dulu sebelum makan..ada separuh lagi yang belum sampai

aku mesti bergambar jugak

di meja makan..masing-masing kelaparan

bergambar ketika makan..semua da ada masa nie..

Nielah kereta-kereta yang menyertai konvoi ke rumah Cik Liza

Balkhes dan Faizah...

Kek yang sangat sedap!!!nyum...nyum...nyum

Aku dan zila

Sebahagian yang belum abis menjamu selera

makan lagi!!!

Akhir sekali, sebelum pulang haruslah bergambar..tapi gambar tuan rumah tak delah..lepas makan semua senyum..gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati...hehehe...betul ke apa aku tulis??

Note>>Cepatlah abis raya aku nie asyik makan jea..risau aku naik mendadak..:-(

No comments: