Tuesday, May 4, 2010

~Majlis Tilawah Al-Quran dan Pertandingan Nasyid~

Hari nie ada Majlis Tilawah Al-Quran dan Pertandingan Nasyid di jabatan aku.  Aku sudah semestinyalah tidak masuk Pertandingan Nasyid tue.  hehehe...tapi ari nie kaum wanita di ofis aku semua berpakaian sedondon yea..sehati sejiwa buat pertama kalinya semua mahu berpakaian sedondon.  oklah tue kan??baru ada semangat nak bertanding.  merasa gak aku dapat berpakaian sedondon dengan rakan sekerja.  selalunya tengok ofis orang lain jea.  kalau tak amik bahagian tak de lah bahagian untuk dapat bahagian baju 'FREE'.  tapi kali nie masing-masing sanggup mengeluarkan duit untuk membeli baju sedondon nie.  aku suka!!aku suka!!kain baju nie bukan beli dekat Melaka yea..siap beli kat Jalan TAR.  my ofismate yang pi beli.  kain tak cukup siap pi lagi ke KL.semangat yea..syok sesekali dapat pakai baju sedondon nie..

Jom layan jea gambar di bawah nie.  malas nak cite panjang-panjang...


L-R: CC Noraini, Aku & Cik Sya
Masa nie kita orang dekat ofis lagi.  sedang bersiap-siap untuk ke
RBL (Rumah Budak Laki-Laki).

  Kak Yatt dan Cik Sya

CC dan Kak Yatt

Aku dan CC
Inilah sebahagian peserta daripada ofis aku
Vogue gitu!!!

Ini pulak gambar sepanjang pertandingan nasyid berlangsung. 
Jom kita layan pula gambar di bawah.



Gambar di bawah peserta dari ofis aku.  inilah mereka-mereka yang menyertainya.
sedap suara penyanyi solo.


Selesai sudah persembahan.  sebelum pulang mesti bergambar dulu.
aku mesti bergambar beramai-ramai.  tapi bukan senang nak berkumpul ramai-ramai kalau tak ada apa-apa majlis dan bukan senang nak tengok aku di mana-mana majlis jabatan.  hehehe...boleh ek cam tue??


Nak jugak aku tunjukkan zaman kegemilangan aku semasa masuk nasyid tahun 2007.  itu 1st and the last kot aku masuk.  pas tue tak masuk apa-apa lagi da.  masa tue orang kat ofis aku tak ramai.  jadi, nak tak nak kenalah melibatkan diri gak.  nak jugak aku tunjukkan gambarnya.  nanti orang kata aku tak pernah serta apa-apa bahagian pula.  hehehe...

*
*
*
*
*
*
*

Inilah gambarnya
aku sebelah kanan sekali. 

Sekian.....

2 comments:

alyyani said...

penyanyi nasyid rupanya fidah ni. heheh... yg penting dapat baju free & cantik baju nye tu. :)

@lfidah said...

alya:hehehe...tue zaman dulu kala...skrg tak lagi..