Monday, October 26, 2009

Jawapan Teka-tekiku

Hah!!!Di sini ingin aku umumkan jawapan mengenai teka-teki aku mengenai apa yang asben aku buat pada kereta kami...saje2 buat teka-teki nie..nak tambah kenalan..walaupun tak ramai yang meneka tapi kira oklah tue..so, tanpa membuang masa aku nak umumkan peneka yang mejawab dengan tepat (walaupun banyak yang dijawabnya tapi jawapan yang aku nak masih di dalam senarai) adalah :


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


1)Ryn




Jawapan teka-teki adalah :
~Tayar&Sport Rim~

Kepada senarai nama di atas, sila emailkan nama penuh dan alamat kepada saya yea...
email aku :
seroja_83@live.com

Terima Kasih Kerana Sudi Menjawab Teka-Teki aku...

7 comments:

suhida said...

aku teka tak betul..cesss..huhu..ada teka teki lain tak?ngee...

LYaFRINA said...

aiksssss... biar betui.... ingt k jus 4 fun..... n sambil2 mrilekskan otak y menegang mase tu... Aiiii cam x pecaya jer... 1st time tsenarai ni... Tq..Tq...

alyyani said...

wah, ryn dgn zura, pandai korang teka teki ek. aku hampeh! hahah...

Ryn said...

Wahhhhhhhhhhhhhhhhh...sungguh tak sangka diriku berjaya menka dgn jayanya....yahoooo!!!!

Fendy&Fidah said...

To Suhida:tak pe..nanti cuba lagi..nnti akan difikir2kan teka-teki lain..:-)

To Lya:hehehe..tahniah yea..

To Alya:hehehe..ryn tue 1st time singgah tue

To Ryn:tahniah yea ryn...

Ryn said...

tu laa pasal....1st time singgah tu...hehehehe...thanks fida...neway, kite dah emel kat address kite..

fazilzura said...

WAHHHHHHHHHHHHHHHHH aku menang ke? top 3 yek .. yahuuuu

tq tq