Wednesday, September 30, 2009

3 Syawal

3 Syawal...

Ari nie aku ada dekat umah mertua aku sebab kita org kena menghadiri Majlis Pertunangan sepupu asben aku dekat Lubok China..Ini adalah antara gambar-gambar yang sempat aku rakamkan untuk hari ini..


Sebelum nak jalan adalah sekumpulan budak2 datang beraya kat umah mak mertua aku..Betapa peramahnya anak aku melayan dia org..nampak tak yang mana satu ADRIANA?sebelah bdk laki pakai baju warna merah. Itulah anak aku..Siap bergambar sekali..



Da tukar baju..Bersiap sedia untuk g jalan

Bergambar dulu sebelum g jalan..Adik ipar aku yg rajin melayan



Di Lubok China


Ini dekat rumah perempuan...Kami da sampai..

Oleh kerana terlampau ramai rombongan pihak lelaki, jadi kami terpaksalah bertapa di luar..Inilah hasilnya ketika kami duduk di luar..huhuhu


Mama + Adriana

Kathy + Alya

Aku dan birasku dengan anak masing-masing


Sesi menyarung cincin..amik gambar nie kat luar jea..asben aku yang amik.


aku bersantai-santai di sini...hehehe


Da on the way balik...adriana da baring-baring dalam keta...


Mama yang beria senyum...


Da penat da...Nak balik!!!Inilah saje sesi untuk raya 3 Syawal kami...

Sekian



No comments: