Wednesday, September 2, 2009

Buka Posa Di TOMYAM KLASIK

Hari Isnin lepas masa Merdeka Day, aku ngan my family berbuka posa di luar..Kita orang berbuka dekat Tom Yam Klasik..Makan secara buffet sampai tak tahu nak makan yang mana..Hehehe..Sorang makan kena Rm28.50.Oleh kerana my asben dapat 3 kupon free jadi kena bayar untuk dua orang jea...sebab yang pi 5 orang jea plus si kecik aku tue 6 orang...Yang pi aku,asben,mak,ayah dan adik aku...
Jadi JOM LAYAN gambar aku ketika berbuka posa di Tom Yam Klasik..
Memang syoklah...

Ini di tempat parking keta

Inilah antara juadah kami

Ini pulak mak ngan ayah aku

Si kecik aku nie sempat ber 'POSING'

Mama dan Adriana

Adriana di dalam strollernya..Duduk diam2 yea.

Sabar menanti yea..Ini my asben dan adik aku

Ini pulak makanan aku..

Sebelum balik bergambar dulu yea...

Posing lagi!!!

Melentuk pulak!!!

Jom Balikk!!!
Pas Nie Nak Buka Kat Mana Pulak???

3 comments:

suhida said...

fidah,katne tomyam klasik tu.mcm best je kalau nak pergi..huhu...mak mertua da sound2 da,na berbuka kat luar.ngee..

@lfidah @dim said...

To Suhida:Tom Yam Klasik tue dekat melaka lah Sue...Mmg best..Nak meilah datang sini...hehehe...Mak mertua ajak kena g tue...:-)

suhida said...

kat melaka ke...huhuh...fidah duk melaka ek..lupa lak..memang best la kot kalau makan kat sana ek..insya allah nanti bila2 ada rezeki ye..hehe..