Monday, July 25, 2011

~Bila Hari Isnin...~

Assalamualaikum buat semua yang sudi menyinggah di blog saya yang tidak seberapa ini.
Salam pagi isnin.  Pagi yang sungguh menenangkan buat aku.

Tapi bila hari isnin jea perasaan mengantuk mula membelenggu diri.  Aku rasa dah berpuluh-puluh kali aku menguap sambil membuat koje.  Cuti 2 hari kan.  Tapi weekend pun bukan dapat berehat.  Menjaga anak-anak kecilku adrianammar sangat meletihkan tapi mama happy bila anak-anak mama depan mata mama.  Weekend aku memang aku duduk di rumah bertiga saje.  Mr. Asben kejekan jadi wajiblah duduk di rumah tanpa ke mana-mana.  Kadang-kadang bonda dan ayahanda datang menjenguk kami.  Yelah dah anakanda tak tahu drive. Hahaha...

Jadi untuk menghilangkan rasa mengantukku yang tahap kritikal nie haruslah update blog.  Banyak cerita yang nak diceritakan tapi penyakit 'M' menguasai diriku ini.  Pegilah jauh-jauh penyakit 'M' nie.


Segarlah mataku...Keje menimbun nie..Bestnya kalau banyak duit atau jadi orang kaya tak payah keje kan??Boleh duduk rumah goyang kaki.  Hehehehe...Berangan tak abis-abis.  Bersyukurlah dengan apa yang kita ada sekarang.  Jangan nak mengimpikan yang bukan-bukan alfidah!!!:-)


Apa-apa pun pada kawan-kawan Have A Happy and Nice Day!!Sambung buat keje kembali..Jumpa kembali...Pada kawan-kawan yang rajin menjadi 'Pengomen Tegar' di blog aku, jangan kecik hati kalau aku tak reply kembali kat ofis nie kadang internetnya cukup-cukuplah slow macam siput.  Memang memerlukan kesabaran yang amat tinggi.  Tapi aku nie kurang penyabar..Aci tak alasan nie??Bila kat rumah masa cukuplah terhad.  Tapi ada jugak yang aku sempat reply tapi ada tak orang baca kembali apa yang dikomennya itu??

No comments: