Friday, July 15, 2011

~Aku Tak Suka Baunya!!!~



Oh aku mabuk!!!Aku tak sukaler baunya nak-nak tengah musim.
Ada jea orang yang bawak mai ofis..Sapakah???
Boleh jadi pening-pening lalat.  Oh tidak...:-(


Inilah yang dimaksudkan...DURIAN!!!Aku tak makan durian!!
Tak suka baunya dan tak boleh nak makan!!!
Rugikan aku??orang kata aku rugi tak makan durian tapi dah aku tak boleh.
Orang bagi free pun tak apa..hehehe...
Berlagak pulak bunyinya..


Tapi aku suka makan bila ia sudah dijadikan seperti gambar di atas...nyum nyum..
TEMPOYAK...aku suka bila dah dibuat tempoyak..sedapkan...
Ada tak orang yang macam aku??pelik orang kata...
Tempoyak nie officemate aku buatkan...
Boleh buat masak lemak tempoyak nie...
JOM MASAK!!!:-)

1 comment:

Ryn said...

ishh ko sama laa ngn aku..mau pitam bau doyan tp kalo tempoyak, laju je..