Tuesday, March 16, 2010

~Inilah Yang Ditunggu-tunggu~

Inilah yang kami nanti-nantikan selama nie..lebih-lebih lagi asben aku..Surat tawaran perlantikan dari Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA)...memang dia sangat menanti-nantikan surat nie..asben aku terima surat nie pada jumaat lepas..memang happy sangat..benda yang kami tunggu2kan selama nie telah menjadi kenyataan.akhirnya, termakbul juga doa kami selama ini...asben aku da lama pi interview nie..asben aku pi interview nie bulan Ogos tahun lepas..rezeki anak2 kelak..tapi dalam calon simpanan.


happy..happy jugak..tapi tuelah debaran untuk menanti surat penempatan pulak..adakah kami kena keluar dari Melaka..gembira untuk asben dapat job baru..tapi aku sedih pulak kalau asben aku dapat penempatan bukan dekat Melaka..sedihnya nak tinggalkan Melaka nie..nak tinggalkan parents aku..oh..tak dapat nak melaluinya..nak kena pindah tempat keje baru..nak kena dapat kawan2 baru..macam serik jea pindah tempat baru..serik dulu masa aku tukar dari Melaka ke Putrajaya..:-(

apa-apa pun tunggu dan lihat jealah..asben kena tunggu surat daripada Kastam pulak untuk penempatannya..bila da dapat surat penempatan baru boleh fikir itu semua..sekarang aku tak nak fikir2..:-) cuma aku berdoa biarlah dapat yang dekat2 jea..jangan jauh2..

Note : Abg, jangan lupa belanja kami makan..da dpt job baru nie..hehehe




5 comments:

fazilzura said...

wah besh nye dpt keje gomen..

@lfidah said...

kak zura:alhamdulillah..da lama tunggu...

Aleyn said...
This comment has been removed by the author.
alyyani said...

lama nye kena tunggu tu fidah. dari ogos ye? alhamdulillah penantian berbaloi. insyaAllah dapat dekat2 tu, biasa da kwen dia consider kan? tahniah tuk husband fidah ye!

@lfidah said...

alyyani:alhamdulillah..rezeki anak2..:-)