Thursday, July 16, 2009

:::MAJLIS PERKAHWINAN:::

Nie patutnya post untuk sabtu lepas..Aku tak sempat nak upload gambar-gambar nie...Ini sebenarnya gambar dekat Majlis Perkahwinan Cik Faz..Salah seorang pegawai di ofis aku..Jadi ini gambar-gambar yang sempat aku rakamkan bersama dengan teman-teman yang lain..

Aku dengan Zila bersama anak-anak kami..Dia lagi
Aku mesti dengan dia

Ini pulak Kak Nisah dengan dengan anak-anaknya.
Dia lagi?Inilah kawanku

Inilah mak-mak dara yang duduk di tangga
Nasib da kawin

Kami lagi...tunggu pengantin lambat sangat jadi
kamilah posing dulu...

Inilah pengantinnya..
Menunggu untuk diarak

Inilah wajah pengantin..
Senyum penuh kemanisan

Paluan kompang sedang berbunyi..
Tertingat zaman-zaman kawin dulu...

Pengantin diarak dengan paluan kompang

Pengantin didendangkan dengan paluan kompang

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT
CIK FAZLINAH DAN SUAMI
SEMOGA BERBAHAGIA
HINGGA
KE AKHIR HAYAT...

No comments: