Saturday, July 11, 2009

:::MAJLIS PELANCARAN KOMPLEKS PENYAYANG:::

Ari Khamis lepas...(09/07/09) ofis aku ada function di Alor Gajah...Majlis Pelancaran Kompleks Penyayang Alor Gajah...Perasmian Kompleks Penyayang telah dirasmikan oleh T.Y.T Yang di-Pertua Negeri Melaka...Jadi jom tengok apa yang aku dapat amik gambar sepanjang aku di sana...


Aku dan kawan menunggu ketibaan tetamu VVIP...

Inilah CC kami..Puan Noraini Ma'on...Tersenyum lebar
Ketibaan Menteri Pembangunan wanita, Keluarga dan Masyarakat.
Inilah staf-staf yang lain.Apa yang ditunjukkan tue?



Semua sedang khusyuk tengok dekat TV

Ini baru live..Gambar Y.B. Dato' Sri Shahrizat


Ini jugak staf-staf Kebajikan


Ketibaan T.Y.T

T.Y.T menuju masuk ke dalam dewan...

Cantikkan bunga-bunga tue...


Inilah gambar semasa majlis pelancaRAN..aku dapat amik dekat tv nie jea

No comments: