Pages

Wednesday, April 11, 2018

Kursus Umrah Di Kediaman Datuk Hj Hamzah

Assalamualaikum.

Hai.

Sekali lagi entri kedua muncul untuk hari ini. Entri yang aku sudah siap taip semuanya malam tadi. Sekarang ini memang tak dapat nak menulis hari-hari di sini. Banyak sangat komitmen. Buat masa ini sedang mencari mood untuk sambung manuskrip yang tertangguh tempoh hari. Berbulan-bulan juga aku peramkan manuskrip itu. Adoi. Ada sahaja halangannya bila nak menulis. Bila sehari tertinggal memang nak mencari mood itu kembali terasa amat payah.

Baiklah, kali ini aku nak kongsikan serba sedikit tentang kursus umrah yang dianjurkan oleh Kaizen Travel & Tours Sdn. Bhd. Kursus tersebut telah diadakan di kediaman Datuk Hj Hamzah bin Hj Bajuri pada 4 Mac 2018 untuk para peserta yang akan berangkat ke tanah suci pada 13 Mac 2018.

Penceramah untuk kursus itu disampaikan oleh Ustaz Mohd Adi Hazman Bin Mazlan. Alhamdulillah Disertai seramai 18 jemaah yang akan dipimpin oleh Ustaz Mohd Adi Hazman Bin Mazlan sepanjang berada di sana.

Beberapa foto yang sempat dirakam sepanjang kursus umrah tersebut dijalankan.




Warga Melaka, pada yang mahu mencari pakej umrah bolehlah dapatkan khidmat dengan Pegawai Pemasaran Umrah Kaizen Travel & Tours Sdn Bhd. Nombor untuk dihubungi adalah seperti yang tertera di dalam gambar.

Semoga kita semua akan menjadi tetamu Allah suatu hari nanti. Sentiasalah berdoa agar diberikan rezeki untuk menjadi tetamunya. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


No comments: