Monday, April 19, 2010

~Layan Adamaya Pulak~

Slot akasia Na O Mei da pun abis. aku punyalah mengikuti cerita tue tapi ending cite Na O Mei memang tak bestlah. ermm..tak pelah.  sekarang akasia cerita Adamaya pulak.  oklah layan jugaklah.  pas balik keje penat-penat bolehlah tengok cite nie.


Adamaya nie didramakan dari filem I'm Not Single arahan Pierre Andre.  Adamaya mengisahkan cinta 3 segi.  Lakonan Lisa Surihani, Sein dan Faizal Yusof.  Cuma pelakon Lisa Surihani jea yang kekal.  Setakat nie aku masih belum tinggal satu episod pun.  Bolehlah layan lepas balik dari keje. Ada sesiapa tak yang layan cite nie??ok tak??tak sabar nak tengok episod seterusnya...

6 comments:

Ain said...

suka sangat ngan citer nie.....

memang tak sabar tunggu episod seterusnya.....

nak buat camne, dah memang minat giler ngan si lisa tue....

cute dan comelll sungguh....

A.I said...

a'ah..sama gak la ngan aku. abis naomei, layan adamaya lak. best!

@lfidah said...

ai:saya pun suka lisa...cute sgt...tak sabar nak tengok episod seterusnya..sama2 kita saksikan...:-)

ai:tuelah..abis naomei layan adamaya pulak...

Aleyn said...

Owwhh..blom berkesempatan lagi

Nurshahfamily said...

salam....

nur pun layan cite nie.... suke tengok lisa dlm cite tu .... tengok sambil tunggu hubby balik keje hehehe... ada geng rupenyer...

@lfidah said...

aleyn:cubalah tengok cite tue...

sha:ada geng rupanya...saya balik cepat2 mandikan anak..pas tue terus duduk depan tv..:-)