SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, July 4, 2016

Berbuka Puasa Bersama Mak Ayah

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi semua. Salam 29 Ramadhan. Aku sudah mula bercuti. Bukan nak beraya sangat pun tapi lebih kepada bersantai. Kerja rumah tak habis-habis.

Entri sudah banyak tertangguh. Tak ada kesempatan nak menulis. Siapkan tempahan kuih raya. Itu yang masa sangat-sangat terhad.

Masa hari lahir ayah aku, kebetulan asben pun kerja. Aku bawaklah mak ayah aku pergi berbuka puasa di luar. Pilihan kami adalah di Pizza Hut. Mak kata dah lama tak makan pizza.

Adriana dan atok. Cik kak tu memang feveret kalo dapat makan pizza. Tekak mat saleh celop.

Mamat ni tak habis-habis dengan ayam.

Aku order spageti aglio olio.

Berselera masing-masing makan. Alhamdulillah dapat jugak bawa mak dan ayah aku pergi berbuka puasa di luar. Sekian dan wassalam.

1 comment:

adianiez AIDA said...

ammar bleh geng dgn ijat.
chicken wings tu la yg ijat hadap :)
janji makan ler nak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart