Monday, August 30, 2010

~13 weeks~

Agak lama aku da tak update blog nie..memang tahap kemalasan sedang melanda dalam diriku..ari nie aku gagahkan jugak diri aku untuk menceritakan serba sedikit kisah yang da lama tidak aku paparkan di blog nie.  sejak pregnant memang malas sungguh aku nak on9 waktu malam.

Sekarang usia kandungan aku sudah pun masuk 13 minggu.  InsyAllah, due aku kali nie pada 7 Mac 2011...aku da pun buat buku merah.  aku buat masa 10 minggu ari tue..alahan tue janganlah cakap.  sama macam aku pregnantkan adriana dulu.  aku tak kisah sama ada girl atau boy..janji kandungan aku sihat, sempurna, selamat dan berjalan dengan selamat dan yang paling penting biarlah aku mudah bersalin macam mana aku bersalinkan adriana dulu.  AMIN..

Inilah buku aku..


Ini pulak ubat-ubatan yang dibekalkan oleh klinik.  masalah aku HB aku selalu rendah awal2 pregnant.  masa checkup nie HB aku 9.6 jea..rendah kan?pas tue 2 minggu aku kena checkup lagi..naiklah sikit 10.6..tapi nurse kata rendah lagi.  jadi aku kena makan ubat tambah darah tue.  tak boleh tinggal...harap2 bulan depan HB aku akan ok..tak larat nak kena cucuk jea..

Note : Next entry pasal persiapan baju raya adriana...bile agaknya boleh diupdate??


3 comments:

adianiez AIDA said...

check up kat peringgit yek?
take care... makan ubat!
aida dulu pun problem HB low.
hingga nurse tulis dgn pen merah!
tapi... aida x pernah makan ubat!
bau ubat tu jer da buat aida loya tekak!!!!

@lfidah @dim said...

aida>>a'ah..checkup kat peringgit..memang nurse tulis dgn pen merah...sy mkn gak ubat tue..telan jealah...hehehe...nnti hb rendah lg..

Anonymous said...

wahhh syok nyeeeeeeeee...