Pages

Saturday, June 27, 2009

:::LUNCH TIME:::

Jumaat...Waktu rehat kan lama. Jadi kami bertiga bercadang untuk makan di Pizza Hut. Ada kawan aku teringin nak makan pizza. Kita orang pun pegilah makan pizza dekat Giant. Jadi inilah gambar yang sempat aku snap. Tak banyak sangat aku amik sebab masa tue waktu darurat..Dah kelaparan sangat sebab dari pagi tak makan. Jadi inilah gambar-gambarnya..
JOM LAYANNNN...

Aku dengan Kak Linda

Kak Linda dengan Kak Nisah
Inilah pizza aku..Yum..Yum..

Inilah orang yang teringin sangat nak makan pizza..
Tengok betapa semangatnya kakak nie makan..


Note : Lain kali kita cuba makan dekat tempat lain pulak yea..
Macam program Jalan-jalan Cari Makan. Hehehe

No comments: