Sunday, May 31, 2009

::PARENTING@WORK::

Pada 21 Mei 2009...Aku dan my officemate yang terpilih telah menghadiri Kursus Parenting@Work anjuran AADK Melaka Tengah dan LPPKN...
Pada mulanya kata Seminar Keibubapaan..
Jadilah yang pi semualah para ibu -ibu sebab dr ofis aku yang pi semuanya pompuan...
Inilah antara gambar yang sempat aku rakamkan ketika kami berkursus...

Inilah antara Ibu-Ibu yang hadir dari Jabatan aku..Ops gmbr aku tak delah..
Gambar dari kiri : Puan Linda, Puan Hanisah, Puan Ana, Puan Zila and Puan MiaInilah baru ada gambar aku...

Inilah suasana semasa sepanjang kursus dijalankan

Begitu tekun ahli-ahli kumpulan ini...
Inilah kumpulan aku...
Ini sewaktu kami mebuat aktiviti berkumpulan
Ini masa presentation...
Masa nie kawan aku bagi penerangan mengenai TOPI kumpulannya


Hah...Ini presentation dari kumpulan aku...
Zila dan Alia yang berdiri di depan tue...

Ini adalah antara model-model TOPI dari kumpulan masing-masing
Dah nak balik....Sebelum tue mesti bergambar dulu ye...
Aku dan zila

**Best pi Kursus nie sebab ramai jugak dari jabatan aku..Nak2 yang pi semuanya gila-gila..Lain kali boleh pi sama-sama lagi untuk kursus lain pulak

No comments: