Tuesday, March 8, 2011

~7 Mac 2011 Sepatutnya Due Aku~

Muhammad Ammar Qayyum

7 Mac 2011...Sepatutnya semalam adalah due aku bersalin...
tapi sape sangka dan siapa tahu kuasa tuhan..
Muhammad Ammar Qayyum menjengah dunia awal 2 minggu.
Apa-apa pun aku sangat bersyukur kerana semuanya sudah selamat.
daripada aku terfikir-fikir macam manalah aku bersalin...
dapat bersalin normal ke atau operate?

sekali lagi, aku bersyukur kerana semuanya telah selamat..
tarikh yang mendebarkan telah pun aku lalui..
saat-saat itu telah aku tempuh..
memang pengalaman yang sangat berbeza...

Note>>Bilalah nak mengarang pengalaman bersalin aku nie???

3 comments:

cik dah ganu kiter said...

okla kuar awal...idah ni 2-2 overdue...
ssh hati nk mintak cuti...

Jue @ atanayuiman said...

daku menunggu turn.. hehehe

@lfidah @dim said...

cik dah>>yg nie terkuar awal plak...

jue>>mesti berdebar-debar..