Monday, May 21, 2018

OST Drama Nur Tak Pernah Hilang

Assalamualaikum.

Siapa tengok drama Nur? Lakonan Syafiq Kyle dan Amyra Rosli. Aku memang tak pernah tinggal tengok drama Ramadhan setiap tahun. Memang drama Ramadhan yang ditayangkan mesti menyentuh jiwa. Sudah tentu-tentu drama Nur ini pula aku tak tinggal sebab pelakonnya best dan pelakon kegemaran yang berlakon.

Gitulah sokongan peminat. Hahaha.

Lagu ost drama Nur ini pun best. Nyanyian Kaer dan Amylea. Tajuknya Tak Pernah Hilang. Drama Capik Kyle berlakon ostnya mesti tajuk konsep hilang agaknya. Drama Tak Ada Cinta Sepertimu tajuk ostnya Hilang nyanyian Marsha.

Baiklah, tak nak bebel panjang-panjang. Korang boleh dengar sendiri kat youtube ya. Semoga terhibur.

Hasil carian imej untuk drama nur
sumber : google



Lirik Lagu Tak Pernah Hilang

tiada siapa yang pernah tahu
tiada siap yang pernah rasa
biar mereka coba mau, coba ada denganku

mestikah kau perlu menjauh
mestikah kau perlu menghalang
perasaan yang pernah datang
yang tak pernah hilang

aku yang merindumu
selalu menantikan dirimu
yang selalu memahami
tiap getar hatimu

aku yang merindumu
selalu menantikan dirimu
yang selalu memahami
tiap getar hatimu

jika aku yang engkau ingin
kunantikan satu jawaban
perasaan yang pernah datang
yang tak pernah hilang

aku yang merindumu
selalu menantikan dirimu
yang selalu memahami
tiap getar hatimu

aku yang merindumu
selalu menantikan dirimu
yang selalu memahami
tiap getar hatimu

aku yang merindumu
selalu menantikan dirimu
yang selalu rindu
yang selalu menantimu

Salam pena,
Fyda Adim



No comments: