Friday, May 25, 2018

Menonton Avengers Infinity War

Assalamualaikum.

Salam jumaat. Jumaat hari penuh barakah. Jumaat kedua kita berada dalam bulan Ramadhan. Semoga semuanya di bawah lindungan-Nya dan diberkati sentiasa dunia dan akhirat. Semoga ibadah kita diterima oleh Allah swt.

Sebelum berpuasa hari itu, kami empat beranak sempat meluangkan masa bersama dengan menonton wayang. Suami ajak tengok cerita Avengers. Walau aku bukanlah tegar sangat tengok cerita omputih ni. Kalau drama melayu tu aku memang semangat.

Tapi aku okey aje. Nak-nak suami yang belanja. Aku tengok jugak. Jadi hari sabtu tu kita orang pergilah jugak tengok wayang.  Tiketnya dalam jam 5.10 petang. Kalau tak silap. Dah lupa.

Hah. Dalam jam 5.10 petang. Kejapan aku dah lupa.

Samapi awal mohon bergambar dululah anak-anak.

Mak dengan apak pun nak bergambar sekali. Tengok aku tangan penuh barang. Orang sebelah relax aje siap berposing baik punya.

Swafoto dengan Adriana.

Macam biasa gambar empat beranak kenalah ada.

Masa ni dah masuk dalam panggung. Menunggukan cerita mula.

Aku tak tahu nak buat review fasal cerita Avengers ini. Tak pernah ikut atau aku pernah tengok tapi tak tahu perihal superhero dalam cerita Avengers tu. Tapi aku tengoklah sampai habis walaupun setengah jam pertama aku terlelap. Hahaha. Nasib duduk sebelah Ammar jadi tok laki tak tau yang bini dia bantai tidur.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


1 comment:

adianiez AIDA said...

Best kan. Jadik abu semuanya.
Avengers ni aida follow tiap2 superheroes.
Pendek kata memang sgt faham.
Asben rajin korek citer2 superheroes.
Tu yg kami sefamili memang agak kemaruk dgn citer gini :-)