Friday, May 3, 2013

~Selamat Mengundi Buat Semua~

Assalamualaikum....

Entri di petang hari kerana punya masa terluang masa waktu rehat tadi. Dapatlah aku update sesuatu di sini. Ahad ni kita semua akan pergi mengundi. Menjalankan kewajipan dan tanggungjawab kita. Sudahkah anda bersedia?Bagi yang duduk jauh, mungkin ada yang sudah pulang ke kampung atau tempat masing-masing untuk mengundi.

Aku dekat je tempat mengundi aku. So ahad pagi aku balik rumah mak aku untuk mengundi. Ini adalah kali kedua aku mengundi.



Akhir kata untuk semua yang sudah cukup umur dan sudah mendaftar sebagai pengundi, SELAMAT MENGUNDI.  Buat mereka yang pulang ke kampung semoga perjalanan ada selamat pergi dan balik.  Pilihan di tangan kita, mengundilah dengan pilihan yang betul. Aku?Masih setia pada yang satu.

Sekali lagi, Selamat Mengundi buat semua.









                                                                                                     

2 comments:

mira_mokhtar said...

sy dh hokey...heee slmat mgundi buat lah pilihan yang tepat :p

Mizz ErMa said...

hihihi, slamat mengundi jgk utk akak..mlm nih baru nak bertolak balik kg..hihi