Friday, May 10, 2013

~Lagu Kita OST Sebenarnya Saya Isteri Dia~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari!!Korang ke mana lunch ni?Aku keluar kejap dengan mira mokhtar ke Mydin, then ke Kota Fesyen.  Ada benda yang perlu ditinjau. Kemudian miramokhtar ke Romantika membeli sesuatu untuk rumahnya.

Tak makan kat Mydin pun just tapau makanan dan bawak balik makan kat ofis. Pape pun jom layan lagu Kita ni ost untuk drama Sebenarnya Saya Isteri Dia. Masih belum beli lagi novel SSID ni.  Tunggu gajiler gamaknya.

Ost Sebenarnya Saya Isteri Dia




Lirik Lagu Kita -  Forteen (OST Sebenarnya Saya Isteri Dia)


Kau renunglah wajahmu
Dimanakah hilangnya raut seperti dulu bila dicemar air mata
Ku tak mahu berpisah kerana hati masih sayang pada dirimu
Tapi harapan makin kabur

*Chorus
Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekatkan pun tetapi berjauh hati

Manakah kita bila sering bertentangan
sahaja walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur
Manakah kita

Dijiwaku sengsara menanggung derita
kerana cinta berubah tapi tak akan kehilanganmu

*ulang Chorus 2 kali 







                                                                                                         

No comments: