Saturday, May 25, 2013

~Entri Basi!~

Assalamualaikum....

Malam tadi aku tengok dalam draft banyak sangat cerita yang belum dipublish.  Gambar bukan main banyak diamiknya.  Berbelah bagi nak ceritakan juga ataupun tidak.  Akhirnya keluarlah entri ini.  Cerita yang sangat sangat sangat lama aku rasa.  Cerita beberapa bulan lepas sewaktu menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku di Taman Merdeka.

Tak tulis entri sayang pula.  Nanti tidak dapat dijadikan sebagai suatu kenangan buat aku.  Sekurang-kurangnya nanti aku boleh belek entri lama-lama.  Marilah kita layan gambar.

Ayah aku dan adriana sedang menikmati juadah.  Masa ni kita orang je yang pergi sebab asben dan adik aku kerja.  Aku yang kena mengambilalih tugas itu.

My SIL dengan doternya.

Ini makanan untuk aku.

Ammar nak makan sendiri.

Suasana di majlis perkahwinan yang sedang berlangsung.

Seperti biasa, anak-anak buah aku juga turut menyertai.

Kami harus bergambar bila bertemu.

Lepas balik dari majlis perkahwinan, aku dan SIL melepak ke Mydin bersama anak-anak tanpa suami masing-masing.  Bayangkan bagaimana kami menghandle tiga orang budak.  Beli makanan untuk dikudap-kudap.

Nayli sampai tertidur.

Time ni ada persembahan.

Tempat ammar di dalam troli.

Aku bersama anak-anak.

Sekian sahaja entri basi yang aku sendiri sudah lupa bila tarikh kejadian.  Till then..Bersambung lagi.
Publish!!!







                                                                                                                    

No comments: