Friday, May 17, 2013

~Lunch Dengan Sahabat Saya~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua.  Korang ke mana lunch hour ni?Mesti ada di kalangan korang yang bershopping atau hanya window shopping.  Ataupun tidak ke mana-mana hanya duduk di ofis sahaja.  Aku keluar jugak tapi sekejap saja untuk mencari makanan mengisi perut.  Tempat biasa aku adalah ke Mydin. Tak rajin nak pergi jauh-jauh.  Cuaca di luar mendung.

Alhamdulillah, hari ini ada suatu perkhabaran gembira buat aku dan juga sahabatku, Mira Mokhtar.  Syukur sangat-sangat.  Rezeki di hari jumaat yang penuh keberkatan.  Nanti akan aku ceritakan perihal itu.  Hadiah ini sebagai bonus untuk kami meneruskan apa yang kami mahu. InshaAllah...

Ini menu aku lunch ini.  Suratkhabar kata tunjuk gambar makanan adalah kategori pesakit mental.  Tapi aku nak jugak letak.  Nasi goreng tom yam menu untukku.

Inilah sahabat-sahabat saya.  Semoga persahabatan kami akan berkekalan sampai bila-bila.  Bukan senang nak dapat sahabat yang ada ketika susah dan senang.  Terima kasih!!

Okeylah, cukup dulu entri tengahari ini.  Nanti aku ceritakan entri mengenai kegembiraan aku hari ini.  Sekali lagi syukur padamu ya Allah.







                                                                                                         

No comments: