Thursday, May 23, 2013

~Gembira Berganda~

Assalamualaikum...

Selamat pagi.  Sedang sibuk membuat kerja-kerja di atas meja tapi sambil menghilangkan stress aku berusaha juga update blog ini.  Yelah, hadap kerja dari tadi.  Mata pun sudah berpinar-pinar. Saje nak cari cerita atau entri untuk hari ini.

Apa yang digembirakan tu?Sebenarnya tak ada apa pun.  Gembira yang biasa-biasa saja tapi masih boleh membuatkan diri ini tersenyum riang.  Beberapa hari lepas murung dek kerana sesuatu.  Malaslah nak difikirkan hal itu lagi. Biarlah mereka dengan dunianya.


Beberapa perkara yang gembira hari ini kerana hari ini adalah hari gaji!!!Hip hip horey!!!Mestilah tersenyum gembira.  Tapi bukan boleh berbelanja sakan kerana ada urusan yang perlu diutamakan.  Perkara lain adalah sebab esok cuti sempena Wesak Day.  Haruslah hari ini mood lain macam seperti biasa.  Terasa seperti hari jumaat pula.  Dapat bercuti panjang sedikit di rumah.

Seperkara lagi adalah cuti sekolah sudah pun bermula.  Mood gembira ini lebih kepada adriana sebenarnya.  Perancangan bercuti untuk cuti sekolah mungkin tiada.  Kalau berjalan pun yang berdekatan saja.  Tunggulah apa yang akan dirancang.  Selalu rancang awal takut tak menjadi.

Sekian.









                                                                                                        

No comments: