Sunday, May 19, 2013

~Jam Tangan Untuk Adriana~

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua.  Hari ini blog ini berupdate sebab malam tadi bersengkang mata menaip di sini.  Nak cerita perihal adriana lagi.  Masa gaji hari tu, aku belikan dia jam. Dah jenuh dengar dia dok menyanyi kat telinga aku ni. "Mama, nana nak jam."

Bukan tak nak belikan, dulu pernah belikan dia jam tapi tak sampai seminggu rosak. Sebabnya dia basuh tangan sekali dengan jam di tangannya.  Oh anak.  Nasiblah jam murah.  Murah pun aku yang bising sebab dia tak tahu jaga barang.  Anak aku je macam ni ke atau anak korang ada sebegini?Kak Nisah kata budak-budak macam tuelah.

So, aku belikan juga jam untuk adriana.  Tapi sekarang nampak dia jaga jamnya itu.  Aku beli sekali dua untuknya.

Inilah jam-jam untuk adriana.  Satu RM6.  Kalau beli dua RM10.  Itu sebab aku beli dua.

Satu jam mickey mouse.

Satu lagi jam patern macam nie.  Papanya yang pilih.  Mama pilih mesti nak ala-ala pink juga.

Sekian entri di hari ahad.  Bersambung lagi entri esok hari.  Esok kerja!!!Till then..Selamat berhujung minggu!!






                                                                                                                      

1 comment:

adianiez AIDA said...

nurin je now ada jam pink.
syuhada next year la masuk darjah 1.