Friday, May 17, 2013

~Kata-Kata Untuk Hari Ini~

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua.  Jumaat kembali lagi.  Semoga kita sentiasa diperolehi keberkatan daripadaNya.  Semoga kita juga sentiasa dilimpahi rezeki, kesihatan yang baik dan sentiasa gembira dengan hari-hari kita.  Doa ini sentiasa dititipkan setiap hari untuk aku, suami, mak ayah aku, anak-anak aku dan termasuk sahabat-sahabat aku yang sentiasa di sisi semasa suka dan duka.

Hari ini nak share kata-kata yang mungkin boleh kita hayati.  Lebih-lebih lagi saya tujukan kepada seorangsahabat saya yang sentiasa merasakan dirinya down.  Saya tak suka dia sebegitu.  Saya sayang kamu sahabat!


Sekian entri pagi jumaat yang penuh barakah.  Mahu menyambung kerja yang ada.  Till then. Wassalam...







                                                                                                          

1 comment:

mira_mokhtar said...

sobsob..sedih pulak bila baca.. :'(