Monday, May 13, 2013

~Hadiah Picisan~

Assalamualaikum...

Yeahhhh, bertemu lagi.  Waktu lunch bolehlah aku isikan masa aku dengan menulis di blog ini.  Berupdatelah juga blog nie walaupun dengan cerita-cerita yang sudah agak basi.  Memang ada cerita yang sudah lapuk.  Tapi sebab banyak entri yang disimpan di draft, aku merajinkan diri juga untuk menulis.

Nak cerita mengenai hadiah-hadiah yang aku terima daripada peraduan-peraduan yang aku sertai.  Hadiah picisan saja.  Tidakler aku dapat grand prize.  Tapi aku nak juga ceritakan di sini untuk kenangan aku sendiri.

Ini hadiah daripada Dugro. 

Ini pula hadiah daripada PAMA.

Dan ini adalah hadiah daripada Nestum yang aku join di FB.

Dan ini adalah hadiahnya.  Dapat saguhati jea pun.  Syukurlah.  Belum buka lagi nestum 3 in 1 ni.  Nanti aku buka.  Nak gak aku cuba.  Sedap ke tidak.  Okaylah, itu sahaja cerita untuk tengahari ni.






                                                                                                                         

No comments: